Najpopularniejszy zestaw do konwersji zawiera wszystkie elementy, od silnika, przez opony, po dętki. Projekt ten najlepiej zlecić osobie posiadającej wiedzę z zakresu mechaniki rowerowej lub przynajmniej podstawową wiedzę o rowerach. Proces ten może być trudny, dlatego dobrym pomysłem jest zakup nowego roweru. Nowy rower, który dobrze jeździ, jest najlepszym wyborem, ponieważ będzie miał mniej problemów. Zanim kupisz zestaw do konwersji, upewnij się, że znalazłeś przyzwoitą karoserię. Potrzebne będzie porządne siodełko, koła i opony, a także rower zbudowany z solidnych materiałów.

Jak wybrać zestaw do przerobienia

Przed zakupem zestawu do konwersji należy ustalić, jakie elementy są niezbędne. Najpopularniejszym elementem jest akumulator, który powinien mieć napięcie 36-48 V i pojemność 10 Ah lub 20 Ah. Jeśli użyjesz zbyt dużego akumulatora, cały system ulegnie uszkodzeniu. W przypadku przebudowy dużego roweru najlepiej kupić mniejszy akumulator.

Po zakupie zestawu do konwersji należy zaopatrzyć się w akumulator. Niektóre zestawy zawierają akumulatory, ale należy zakupić akumulator tej samej marki. Najczęściej spotykanym typem jest akumulator 36-48 V, ale przed jego zakupem należy się nieco rozejrzeć. Ponadto akumulator 36-48 V musi mieć pojemność od 10 Ah do 20 Ah. Większy akumulator spowoduje uszkodzenie całego systemu.

Zestaw do konwersji można kupić w sklepie Amazon lub w innym źródle. Pamiętaj, aby przed zakupem zrobić małe rozeznanie. Do rozrusznika potrzebny jest akumulator o napięciu 36-48 V. Należy kupić akumulator o pojemności od 10Ah do 20Ah. Jeśli zdecydujesz się na zakup zbyt dużego akumulatora, może się to skończyć katastrofą.

Kolejnym krokiem jest wybór akumulatora. Chociaż zestaw jest dostarczany z akumulatorem, akumulator zamienny należy zakupić oddzielnie. Ponadto trzeba będzie zainstalować regulator prędkości i silnik. Te części należy zamontować na przednim kole roweru. Zestaw do konwersji jest dostarczany z silnikiem, który umieszcza się między kierownicą a przednim kołem. Po zainstalowaniu elementów zestawu należy je dopasować do roweru.

Czytaj więcej:   Jak zmierzyć prędkość hulajnogi elektrycznej i czy jest to możliwe?

Montaż przy przerabianiu roweru na elektryczny

Po zakończeniu montażu wstępnego należy zamocować akumulator. Jest to najłatwiejsza część, ale trzeba jeszcze podłączyć kable i przepustnicę. Następnie należy podłączyć kierownicę i akumulator. Przewody powinny być na tyle luźne, aby przednie koło mogło się obracać bez zakleszczania. Należy je przymocować za pomocą opasek zaciskowych lub mechanizmu zestawu do konwersji.

Po zakupie zestawu do konwersji należy zainstalować silnik i akumulator. Jeśli nie znasz się na tych elementach, najlepiej zajrzyj do instrukcji obsługi lub poszukaj informacji w Internecie. Potrzebny będzie także akumulator o napięciu 36-48 V. Potrzebny będzie akumulator o pojemności od 10 do 20 Ah, ponieważ większe akumulatory zniszczą cały system. Po wykonaniu tych czynności należy dokupić drugi akumulator.

Okablowanie zestawu do konwersji jest łatwe do zainstalowania, a przewody mocuje się do kierownicy za pomocą opasek zaciskowych. Zestaw do konwersji wymaga również zamka rowerowego. Prowadnica elektryczna powinna być napędzana silnikiem. Następnie rower powinien być wyposażony w akumulator o pojemności od dziesięciu do dwudziestu Ah. Następnie należy wybrać silnik i akumulator.

Potrzebny będzie akumulator i opaski zaciskowe. Potrzebny będzie także akumulator pasujący do Twojego roweru. Jeśli nie jesteś pewien, jaki kupić, najpopularniejszy jest zestaw do konwersji bafang. Najlepiej zrobić rozeznanie przed zakupem części do roweru elektrycznego. Potrzebny będzie akumulator o napięciu 36-48 V i pojemności od 10 Ah do 20 Ah. W przeciwnym razie cały system przestanie działać, a Ty zostaniesz bez prądu.

Share this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *